Vaak gestelde vraag

Om uw pakket te volgen, gebruikt u de link in de e-mail van PostNord/DPD. Daar zou u de huidige locatie van uw pakket moeten kunnen zien. Als u geen informatie ziet, neem dan contact op met de klantenservice voor hulp.

Tracked delivery is een goedkoper alternatief voor normale levering, maar het pakket mag niet zwaarder zijn dan 2 kg. Tracked delivery levert rechtstreeks bij u thuis.

De bezorgservice zal contact met u opnemen met meer informatie over waar u het pakket kunt ophalen. Als ze geen contact met u opnemen, moet u rechtstreeks contact met hen opnemen.

Tracked delivery is een goedkoper alternatief voor normale levering, maar alleen voor pakketten tot 2 kg. Alle bezorgprijzen worden weergegeven wanneer u uw bestelling plaatst.

Als u uw orderbevestiging niet kunt vinden, is deze mogelijk in de spamfolder van uw e-mail terechtgekomen. Controleer dit.

De levertijd bedraagt doorgaans 3-5 werkdagen, maar kan langer zijn, afhankelijk van waar u besteld heeft. In sommige gevallen kunnen er vertragingen optreden.

Wij versturen alleen pakketten van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 15:00 uur. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag verwerkt.

U wordt doorgaans gecontacteerd als er een exportdocument vereist is. Alle benodigde informatie wordt verstrekt in de e-mail of het bericht van de tol of douane. In sommige gevallen kunnen we u een factuur sturen die u naar hen kunt doorsturen. De levertijd kan in dat geval worden verlengd. 

Soms kan het proces versnellen als u zelf contact opneemt met uw lokale postkantoor. Wij hebben niet de mogelijkheid om rechtstreeks contact te leggen met alle verschillende landen.

nog steeds hulp nodig?

Als uw vragen hierboven niet worden beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, via onze livechatoptie rechtsonder of per e-mail op customerservice@europesnus.com