Vaak gestelde vraag

Om uw pakket te volgen, gebruikt u de link in de e-mail van PostNord/DPD. Daar zou u de huidige locatie van uw pakket moeten kunnen zien. Als u geen informatie ziet, neem dan contact op met de klantenserviceice Voor assistentie.

Bijgehouden verzending is een goedkoper alternatief voor normale verzending, maar het pakketgewicht mag niet hoger zijn dan 2 kg. Bijgehouden levering wordt rechtstreeks bij u thuis afgeleverd.

De bezorgserviceice zal contact met u opnemen met meer informatie over waar u het pakket kunt ophalen. Als ze geen contact met u opnemen, moet u rechtstreeks contact met hen opnemen.

Traceerbare bezorging is een goedkoper alternatief voor normale bezorging, maar alleen voor pakketten met een gewicht tot 2 kg. Alle bezorgprices worden weergegeven wanneer u place jouw bestelling.

Als u uw orderbevestiging niet kunt vinden, is deze mogelijk in de spammap van uw e-mail terechtgekomen. Controleer daar alstublieft.

De levertijd bedraagt ​​doorgaans 3-5 werkdagen, maar dit kan langer zijn, afhankelijk van waar u besteld heeft. In sommige gevallen kunnen er vertragingen optreden.

Wij versturen alleen pakketten van maandag tot en met vrijdag tussen 8 en 30 uur. Bestellingen made in het weekend wordt op maandag verwerkt.

Als er een exportdocument nodig is, wordt er doorgaans contact met u opgenomen. Alle benodigde informatie wordt verstrekt in de e-mail of het bericht van de tol of douane. In sommige gevallen kunnen wij u een factuur sturenice die u naar hen kunt doorsturen. De levertijd kan in dat geval worden verlengd. 

Soms kan het het proces versnellen als u contact opneemt met uw lokale postkantoorice jezelf. We hebben niet de mogelijkheid om direct contact te leggen met alle verschillende landen.

Heeft u nog steeds hulp nodig?

Als uw vragen hierboven niet worden beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze livechatoptie rechtsonder of per e-mail op klantenservice@europesnus.com