FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer komt mijn pakket aan? / Waar kan ik de bezorgstatus van mijn pakket volgen?


* Gebruik de link in de e-mail van PostNord/DPD om uw pakket te volgen. Daar zou je de huidige locatie van je pakket moeten kunnen zien. Als u geen informatie ziet, neem dan contact op met de klantenserviceice Voor assistentie.


Welk type levering wordt gevolgd?


* Aangetekende verzending is een goedkoper alternatief voor normale levering, maar het pakket mag niet zwaarder zijn dan 2 kg. Bijgehouden levering wordt rechtstreeks bij u thuis afgeleverd.


Wat moet ik doen als ik niet thuis was op het moment van de bezorgpoging?


* De bezorgserviceice zal contact met u opnemen met meer informatie over waar u het pakket kunt ophalen. Als ze geen contact met u opnemen, moet u rechtstreeks contact met hen opnemen.


Wat zijn de bezorgkosten?


* Aangetekende verzending is een goedkoper alternatief voor normale levering, maar alleen voor pakketten tot 2 kg. Alle leveringsprices worden weergegeven wanneer u place jouw bestelling.


Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?


* Als u uw orderbevestiging niet kunt vinden, is deze mogelijk in de spammap van uw e-mail terechtgekomen. Kijk daar.


Hoe lang is de levertijd?


* De levertijd is meestal 3-5 werkdagen, maar het kan langer zijn, afhankelijk van waar je besteld hebt. In sommige gevallen kan er vertraging optreden.


Verstuurt u elke dag van de week pakketten?


* Wij versturen alleen pakketten van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 3:00 uur. Bestellingen made in het weekend wordt op maandag verwerkt.


Wat moet ik doen als ik wacht op een exportdocument?


* Meestal wordt er contact met u opgenomen als er een exportdocument nodig is. Alle benodigde informatie wordt verstrekt in de e-mail of het bericht van de tol of douane. In sommige gevallen kunnen wij u een factuur sturenice die u naar hen kunt doorsturen. De levertijd kan in dat geval worden verlengd. 

Soms kan het het proces versnellen als u contact opneemt met uw lokale postkantoorice jezelf. We hebben niet de mogelijkheid om direct contact te leggen met alle verschillende landen.

Als uw vragen hierboven niet worden beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, hetzij via onze live chat-optie rechtsonder of per e-mail op klantenserviceice@europesnus.com

Met vriendelijke groet, Het EuropeSnus-team